7 de setembre del 2019

Vol en parapent a Amer


Aquest 2019 els Reis d'Orient ens han portat una experiència ben especial:  SALTAR AMB PARAPENT !!!



Per fi trobem una data que ens va bé a tots i quedem amb VolFactory a les afores d' Amer, poble del nord la comarca de la Selva però a tocar de la Garrotxa i el Gironès. Des del punt de trobada, un prat amb bones vistes a Amer que a la vegada serà la zona dels aterratges, ens pugen en 4x4 fins a l'ermita de Santa Brígida, situada dalt d'una penya rocosa. 


Ja a dalt, em dóna temps de d'atansar-me un moment a l'ermita...


... però sobretot, de gaudir dels preparatius dels salts.


Ordenats de menor a major pes per compensar els vents, la primera en saltar és la Laia. No obstant,  inicialment no va poder agafar bones ràfegues d'aire i va repetir novament el salt un segon cop.



La segona vaig ser jo (Anna), i vaig gaudir moltíssim de l'estona de vol. Amb els pares i el Quim havíem volat en parapent a Àustria fa 16 anys i, malgrat ha passat temps em venien molts records! 


El dia estava molt nítid i es podia veure bastanta panoràmica, que l'instructor,  un cop va trobar una bona corrent que ens permetia agafar alçada i estabilitat, m'anava indicant.



Ja amb la Laia i jo a baix, el següent en saltar va ser el Roger. L'instructor va anar buscant corrents per agafar certa alçada i gaudir de l'experiència, que per a ell era el primer cop que volava en parapent!!


Simultàniament, la Roser també va saltar però va tenir un vol no gaire llarg, uns 10 minuts.


Finalment, el Quim va ser qui va agafar més alçada i per tant va tenir més vistes i  una mica més d'estona de vol. Qüestió de sort!!



Una molt bona experiència, que val la pena recordar. Moltes gràcies, de nou, Pep i Roser, pel regal!!



Nota:  el cap de setmana continua amb els gorgs de Les Planes d'Hostoles (veure entrada aquí)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada