26 de maig del 2013

Rafting al Pallars Sobirà

Pugem al Pallars amb els amics del Penedès per fer rafting al Noguera Pallaresa. La nit del dissabte la passem a Sort, en uns apartaments que hem llogat prèviament (pack apartament+activitat). I el diumenge, just després d'esmorzar, anem a Llavorsí.  El primer que cal és un bon "traje" de neoprè

Un cop vestits, un bus ens porta fins el lloc on començarem la baixada. Som vuit i podem anar junts. Primer el monitor ens explica com hem de remar, què fer si algú cau o si la barca bolca, etc.

Després de la teoria, la pràctica: entre tots entrem la barca, hi pugem i comencem a remar, força descoordinats. El guia ens anirà dient, al llarg del recorregut, quan hem de remar i quan no.

Mica en mica anem guanyant coordinació i durant el trajecte trobem trams tranquils, altres plens de ràpids, roques que es creuen al nostre camí, barques que xoquen amb nosaltres...  de tot!

En total baixem uns 12 km, des de Llavorsí fins a Rialp. No bolquem i ningú cau!

Deixant de banda la temperatura de l'aigua, mooooolt freda (el monitor diu que està a uns 6-8 graus), l'experiència ha estat molt bé, potser una mica 'light' pel que fa a descàrrega d'adrenalina. Això sí, hem disfrutat molt!!